ΕΞΑΡΤΗΣΙΟΓΟΝΕΣ ΟΥΣΙΕΣ

Read Time:57 Second

Τάξη: Α’ Λυκείου
Διάρκεια: 2 διδακτικές ώρες

Σκοπός:
Ο σκοπός του σεναρίου είναι να ενημερωθούν οι μαθητές για τις επιπτώσεις της χρήσης εξαρτησιογόνων ουσιών και να κατανοήσουν τις αιτίες και τους μηχανισμούς εξάρτησης. Μέσω της συζήτησης και των δραστηριοτήτων, οι μαθητές θα αναπτύξουν υπεύθυνη στάση ζωής, ενισχύοντας τις γνώσεις τους γύρω από την πρόληψη και τις συνέπειες της χρήσης ουσιών στην ψυχική και σωματική υγεία.

Διδακτικοί στόχοι:
• Να ενημερωθούν για τις επιπτώσεις της χρήσης εξαρτησιογόνων ουσιών.
• Να εντοπίζουν αιτίες και μηχανισμούς εξάρτησης.
• Να αναπτύξουν υπεύθυνη στάση ζωής.

Διδακτική πορεία:

  1. Εισαγωγή: Προβολή κοινωνικού μηνύματος/βίντεο.
  2. Θεωρία: από τις παρακάτω διαφάνειες
  3. Κατανόηση: Ανάγνωση άρθρου από ειδικό φορέα πρόληψης (ΚΕΘΕΑ κ.λπ.).
  4. Δραστηριότητα: Δημιουργία ενημερωτικού φυλλαδίου.
  5. Συζήτηση: Ποιες είναι οι ψυχολογικές και κοινωνικές αιτίες εξάρτησης;

Αξιολόγηση: Έκθεση με θέμα: «Η πρόληψη είναι καλύτερη από τη θεραπεία».

Χρήσιμες πληροφορίες για την εν λόγω θεματική θα βρείτε στους παρακάτω συνδέσμους:

https://latistor.blogspot.com/2016/05/blog-post_10.html

https://www.vlioras.gr/Philologia/Composition/Narkotika.htm

http://2lyk-komot.rod.sch.gr/wp/wp-content/uploads/2013/02/A4doc.pdf

http://lyk-esp-chalk.eyv.sch.gr/14a34.htm

About Post Author

evi

Ονομάζομαι Εύη Πεπέ και είμαι εκπαιδευτικός-φιλόλογος-συγγραφέας. Είμαι πτυχιούχος της «Κλασικής Φιλολογίας» του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ) με μεταπτυχιακές σπουδές στις «Επιστήμες της Αγωγής» του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (ΕΑΠ). Επίσης, διαθέτω σεμιναριακή επιμόρφωση στην «Ειδική Αγωγή» του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (ΕΑΠ) και στην Εκπαίδευση Ενηλίκων του Ινστιτούτου Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών του Εθνικού Κέντρου Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης. Εργάζομαι στον χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης (σχολεία & φροντιστήρια) και συνεργάζομαι με τους εκδοτικούς οίκους 24γράμματα (https://24grammata.com/) και Upbility (https://upbility.gr/), ενώ δείγμα της δουλειάς μου έχει αναρτηθεί στους ιστοτόπους: study4exams.gr, lexigram.gr και https://users.sch.gr/ipap/index.htm
Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Previous post ΥΓΕΙΑ
Next post ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ