ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ – ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ

Read Time:59 Second

Τάξη: Β’ Λυκείου
Διάρκεια: 2 διδακτικές ώρες

Σκοπός:
Ο σκοπός του σεναρίου είναι να βοηθήσει τους μαθητές να διακρίνουν τη διαφορά μεταξύ ψυχαγωγίας και διασκέδασης, εστιάζοντας στην αξία της πρώτης ως μέσο προσωπικής ανάπτυξης και ευημερίας. Στόχος είναι επίσης να ευαισθητοποιηθούν σχετικά με τις παγίδες της παθητικής διασκέδασης και να κατανοήσουν τη σημασία της γνήσιας ψυχαγωγίας στην ψυχική και κοινωνική ευημερία.

Διδακτικοί στόχοι:

• Να διακρίνουν οι μαθητές τη διαφορά ψυχαγωγίας και διασκέδασης.
• Να εντοπίσουν τις παγίδες της παθητικής διασκέδασης.

Διδακτική πορεία:

  1. Εισαγωγή: Ερωτηματολόγιο για τον τρόπο ψυχαγωγίας ή διασκέδασης.
  2. Κατανόηση: Ανάλυση άρθρου για τις μορφές ψυχαγωγίας.
  3. Θεωρία: από τις παρακάτω διαφάνειες
  4. Δραστηριότητα: Παρουσίαση μορφών γνήσιας και νόθας ψυχαγωγίας.
  5. Συζήτηση: Τι μας προσφέρει η ψυχαγωγία σε αντίθεση με τη διασκέδαση;

Αξιολόγηση: Σύντομο γραπτό άρθρο με τίτλο: «Η ψυχαγωγία των νέων: νόθα ή γνήσια;».

Χρήσιμες πληροφορίες για την εν λόγω θεματική θα βρείτε στους παρακάτω συνδέσμους:

https://latistor.blogspot.com/2015/10/blog-post_5.html

http://www.vlioras.gr/Philologia/Composition/Psyxagogia.htm

http://filologikesidees.blogspot.com/2013/03/blog-post_8098.html

https://tassos-filologos.blogspot.com/2012/11/blog-post_7836.html

About Post Author

evi

Ονομάζομαι Εύη Πεπέ και είμαι εκπαιδευτικός-φιλόλογος-συγγραφέας. Είμαι πτυχιούχος της «Κλασικής Φιλολογίας» του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ) με μεταπτυχιακές σπουδές στις «Επιστήμες της Αγωγής» του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (ΕΑΠ). Επίσης, διαθέτω σεμιναριακή επιμόρφωση στην «Ειδική Αγωγή» του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (ΕΑΠ) και στην Εκπαίδευση Ενηλίκων του Ινστιτούτου Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών του Εθνικού Κέντρου Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης. Εργάζομαι στον χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης (σχολεία & φροντιστήρια) και συνεργάζομαι με τους εκδοτικούς οίκους 24γράμματα (https://24grammata.com/) και Upbility (https://upbility.gr/), ενώ δείγμα της δουλειάς μου έχει αναρτηθεί στους ιστοτόπους: study4exams.gr, lexigram.gr και https://users.sch.gr/ipap/index.htm
Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Previous post ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ
Next post ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ