ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ – ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ
Τάξη: Β’ Λυκείου
Διάρκεια: 2 διδακτικές ώρες
Σκοπός:
Ο σκοπός του σεναρίου είναι να βοηθήσει τους μαθητές να διακρίνουν τη διαφορά μεταξύ ψυχαγωγίας και διασκέδασης, εστιάζοντας στην αξία της πρώτης ως μέσο προσωπικής ανάπτυξης και ευημερίας. Στόχος είναι επίσης να ευαισθητοποιηθούν σχετικά με τις παγίδες της παθητικής διασκέδασης και να κατανοήσουν τη σημασία της γνήσιας ψυχαγωγίας στην ψυχική και κοινωνική ευημερία.
Διδακτικοί στόχοι:
• Να διακρίνουν οι μαθητές τη διαφορά ψυχαγωγίας και διασκέδασης.
• Να εντοπίσουν τις παγίδες της παθητικής διασκέδασης.
Διδακτική πορεία:
- Εισαγωγή: Ερωτηματολόγιο για τον τρόπο ψυχαγωγίας ή διασκέδασης.
- Κατανόηση: Ανάλυση άρθρου για τις μορφές ψυχαγωγίας.
- Θεωρία: από τις παρακάτω διαφάνειες
- Δραστηριότητα: Παρουσίαση μορφών γνήσιας και νόθας ψυχαγωγίας.
- Συζήτηση: Τι μας προσφέρει η ψυχαγωγία σε αντίθεση με τη διασκέδαση;
Αξιολόγηση: Σύντομο γραπτό άρθρο με τίτλο: «Η ψυχαγωγία των νέων: νόθα ή γνήσια;».
Χρήσιμες πληροφορίες για την εν λόγω θεματική θα βρείτε στους παρακάτω συνδέσμους:
https://latistor.blogspot.com/2015/10/blog-post_5.html
http://www.vlioras.gr/Philologia/Composition/Psyxagogia.htm
http://filologikesidees.blogspot.com/2013/03/blog-post_8098.html
https://tassos-filologos.blogspot.com/2012/11/blog-post_7836.html

Average Rating