ΓΕΛΙΟ

Read Time:1 Minute, 14 Second

Τάξη: Α’ Λυκείου
Διάρκεια: 2 διδακτικές ώρες

Σκοπός:
Ο σκοπός του σεναρίου είναι να αναγνωρίσουν οι μαθητές την αξία του γέλιου στη ζωή και την ψυχική υγεία, καθώς και τις κοινωνικές και προσωπικές λειτουργίες του χιούμορ. Μέσω της ανάλυσης και της συζήτησης, οι μαθητές θα κατανοήσουν τη διαφορά μεταξύ υγιούς και προσβλητικού χιούμορ, ενώ θα αναπτύξουν τις δεξιότητές τους στην παραγωγή χιούμορ με σεβασμό και δημιουργικότητα.

Διδακτικοί στόχοι:
• Να αντιλαμβάνονται την αξία του γέλιου στη ζωή και την ψυχική υγεία.
• Να εντοπίζουν κοινωνικές και προσωπικές λειτουργίες του χιούμορ.
• Να διακρίνουν το υγιές χιούμορ από το προσβλητικό.

Διδακτική πορεία:

  1. Εισαγωγή: Προβολή σύντομου αποσπάσματος από stand-up comedy.
  2. Κατανόηση: Ανάγνωση χιουμοριστικού κειμένου και εντοπισμός τεχνικών.
  3. Θεωρία: από τις παρακάτω διαφάνειες
  4. Δραστηριότητα: Δημιουργία γελοιογραφίας ή αστείου σχολίου.
  5. Συζήτηση: Πόσο βοηθάει το γέλιο στη ζωή μας; Υπάρχουν όρια στο χιούμορ;

Αξιολόγηση: Παράγραφος: «Το γέλιο ως αντίδοτο στις δυσκολίες».

Επιπλέον ιδέες και πληροφοριακό υλικό μπορείτε να αντλήσετε από τους παρακάτω συνδέσμους:

https://latistor.blogspot.com/2015/11/blog-post_12.html

http://www.vlioras.gr/Philologia/Composition/Gelio.htm

https://ekthesi.tumblr.com/gelio

http://evgeniageorgakopoulou.weebly.com/uploads/3/1/4/8/31483521/gelio.pdf

https://koutrozi.gr/ergasies/94-gelio-xioymor-satira-thetiki-diathesi

About Post Author

evi

Ονομάζομαι Εύη Πεπέ και είμαι εκπαιδευτικός-φιλόλογος-συγγραφέας. Είμαι πτυχιούχος της «Κλασικής Φιλολογίας» του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ) με μεταπτυχιακές σπουδές στις «Επιστήμες της Αγωγής» του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (ΕΑΠ). Επίσης, διαθέτω σεμιναριακή επιμόρφωση στην «Ειδική Αγωγή» του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (ΕΑΠ) και στην Εκπαίδευση Ενηλίκων του Ινστιτούτου Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών του Εθνικού Κέντρου Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης. Εργάζομαι στον χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης (σχολεία & φροντιστήρια) και συνεργάζομαι με τους εκδοτικούς οίκους 24γράμματα (https://24grammata.com/) και Upbility (https://upbility.gr/), ενώ δείγμα της δουλειάς μου έχει αναρτηθεί στους ιστοτόπους: study4exams.gr, lexigram.gr και https://users.sch.gr/ipap/index.htm
Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Previous post ΣΧΕΣΕΙΣ & ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ
Next post ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ (ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ, ΖΩΩΝ, ΦΥΣΗΣ) / ΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟΣ / ΖΩΟΦΙΛΙΑ / ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ