ΕΡΓΑΣΙΑ, ΑΝΕΡΓΙΑ, ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ, ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ, ΤΗΛΕΡΓΑΣΙΑ, ΧΕΙΡΩΝΑΚΤΙΚΗ-ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ

Read Time:2 Minute, 12 Second

Τάξη: Β’ Λυκείου
Διάρκεια: 2 διδακτικές ώρες

Σκοπός:
Ο σκοπός του σεναρίου είναι να βοηθήσει τους μαθητές να κατανοήσουν τη σημασία της εργασίας στην κοινωνία, να διερευνήσουν τα αίτια και τις συνέπειες της ανεργίας και να εξετάσουν τις αλλαγές που επιφέρει η τηλεργασία στην αγορά εργασίας. Επιπλέον, στόχος είναι να αναδείξουν τη σημασία της εξειδίκευσης και να ενθαρρύνουν τους μαθητές να σκεφτούν τις δυνατότητες και τις προκλήσεις που φέρνουν οι νέες μορφές εργασίας στον 21ο αιώνα.

Διδακτικοί στόχοι:

  • Να κατανοήσουν οι μαθητές τη σημασία της εργασίας.
  • Να διερευνήσουν τα αίτια και τις συνέπειες της ανεργίας.
  • Να εξετάσουν τις αλλαγές που φέρνει η τηλεργασία και η ανάγκη για εξειδίκευση.

Διδακτική πορεία:

  1. Εισαγωγή: Ερώτηση: «Ποια επαγγέλματα πιστεύετε ότι θα κυριαρχούν στο μέλλον;»
  2. Κατανόηση: Ανάλυση αποσπάσματος άρθρου για τις αλλαγές στην αγορά εργασίας.
  3. Θεωρία: από τις παρακάτω διαφάνειες
  4. Δραστηριότητα: Κατασκευή συγκριτικού πίνακα: παραδοσιακή εργασία vs τηλεργασία.
  5. Συζήτηση: Ποια τα θετικά/αρνητικά της τηλεργασίας; Πόσο απαραίτητη είναι η εξειδίκευση;

Αξιολόγηση: Σύντομη παρουσίαση από κάθε ομάδα εργασίας για τις αλλαγές στον κόσμο της εργασίας.

Επιπλέον υλικό θα βρείτε στους παρακάτω συνδέσμους:

https://latistor.blogspot.com/2015/01/blog-post_9.html

https://www.vlioras.gr/Philologia/Composition/Anergia.htm

http://4lyk-ag-parask.att.sch.gr/ergasies/ergasies_12/tx_a4_b.pdf

http://evgeniageorgakopoulou.weebly.com/uploads/3/1/4/8/31483521/eksidikefsi.pdf

https://latistor.blogspot.com/2015/09/blog-post_24.html

https://koutrozi.gr/ergasies/59-ekseidikefsi

http://www.frondistirio.gr/THMATA.htm

https://latistor.blogspot.com/2017/01/blog-post_7.html

https://e-didaskalia.blogspot.com/2018/05/allotriwsi.html

http://an-bvk.blogspot.com/2015/03/blog-post_81.html

http://oxynoia.blogspot.com/2012/03/blog-post_36.html

https://www.vlioras.gr/Philologia/Composition/Epagelma.htm

https://e-didaskalia.blogspot.com/2018/04/ergasia.html

http://hey-teacher-kalliopi-highschool.blogspot.com/2016/11/blog-post_14.html

https://latistor.blogspot.com/2015/07/blog-post_25.html

https://stefanu.wordpress.com/category/%CF%83%CF%87%CE%B5%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%B3%CF%81%CE%AC%CE%BC%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CE%B2%CE%84%CE%BB%CF%85%CE%BA

About Post Author

evi

Ονομάζομαι Εύη Πεπέ και είμαι εκπαιδευτικός-φιλόλογος-συγγραφέας. Είμαι πτυχιούχος της «Κλασικής Φιλολογίας» του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ) με μεταπτυχιακές σπουδές στις «Επιστήμες της Αγωγής» του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (ΕΑΠ). Επίσης, διαθέτω σεμιναριακή επιμόρφωση στην «Ειδική Αγωγή» του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (ΕΑΠ) και στην Εκπαίδευση Ενηλίκων του Ινστιτούτου Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών του Εθνικού Κέντρου Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης. Εργάζομαι στον χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης (σχολεία & φροντιστήρια) και συνεργάζομαι με τους εκδοτικούς οίκους 24γράμματα (https://24grammata.com/) και Upbility (https://upbility.gr/), ενώ δείγμα της δουλειάς μου έχει αναρτηθεί στους ιστοτόπους: study4exams.gr, lexigram.gr και https://users.sch.gr/ipap/index.htm
Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Previous post ΒΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ / BULLYING / ΕΙΡΗΝΗ-ΠΟΛΕΜΟΣ
Next post ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟΠΟΙΗΣΗ