ΧΑΣΜΑ ΓΕΝΕΩΝ
Τάξη: Α’ Λυκείου
Διάρκεια: 2 διδακτικές ώρες
Σκοπός:
Ο σκοπός του σεναρίου είναι να ενθαρρύνει τους μαθητές να κατανοήσουν τις διαφορές και τις δυνατότητες συνεργασίας μεταξύ των γενεών, ενώ παράλληλα να αναγνωρίσουν την αξία της εμπειρίας των ηλικιωμένων. Μέσω της συζήτησης και των δραστηριοτήτων, οι μαθητές θα καλλιεργήσουν στάσεις σεβασμού και διαλόγου, ενισχύοντας την ικανότητά τους να γεφυρώνουν το χάσμα γενεών και να προάγουν τον αμοιβαίο σεβασμό.
Διδακτικοί στόχοι:
• Να εντοπίζουν τις διαφορές αλλά και τις δυνατότητες συνεργασίας μεταξύ γενεών.
• Να συνειδητοποιούν την αξία των ηλικιωμένων.
• Να καλλιεργούν στάσεις σεβασμού και διαλόγου.
Διδακτική πορεία:
- Εισαγωγή: Παρουσίαση εικόνων και ρητών για τη νεότητα και τα γηρατειά.
- Θεωρία: από τις παρακάτω διαφάνειες.
- Κατανόηση: Ανάγνωση άρθρου
- Δραστηριότητα: Συνέντευξη με ηλικιωμένο συγγενή για τις εμπειρίες της νεότητάς του.
- Συζήτηση: Ποια είναι τα σημεία τριβής ανάμεσα στις γενιές; Πώς γεφυρώνεται το χάσμα;
Αξιολόγηση: Γραπτό άρθρο με θέμα «Η αξία του διαλόγου μεταξύ γενεών».
https://latistor.blogspot.com/2015/11/blog-post_17.html
https://www.vlioras.gr/Philologia/Composition/Xasma.htm
https://latistor.blogspot.com/2017/03/blog-post_21.html
https://latistor.blogspot.com/2015/12/blog-post_7.html
https://history-logotexnia.blogspot.com/2018/04/blog-post_14.html
https://schoolblender.wordpress.com/2018/11/10/trith-hlikia/ https://schoolblender.wordpress.com/2018/11/10/xasma-genewn/

Average Rating