ΧΑΣΜΑ ΓΕΝΕΩΝ

Read Time:1 Minute, 12 Second

Τάξη: Α’ Λυκείου
Διάρκεια: 2 διδακτικές ώρες

Σκοπός:
Ο σκοπός του σεναρίου είναι να ενθαρρύνει τους μαθητές να κατανοήσουν τις διαφορές και τις δυνατότητες συνεργασίας μεταξύ των γενεών, ενώ παράλληλα να αναγνωρίσουν την αξία της εμπειρίας των ηλικιωμένων. Μέσω της συζήτησης και των δραστηριοτήτων, οι μαθητές θα καλλιεργήσουν στάσεις σεβασμού και διαλόγου, ενισχύοντας την ικανότητά τους να γεφυρώνουν το χάσμα γενεών και να προάγουν τον αμοιβαίο σεβασμό.

Διδακτικοί στόχοι:
• Να εντοπίζουν τις διαφορές αλλά και τις δυνατότητες συνεργασίας μεταξύ γενεών.
• Να συνειδητοποιούν την αξία των ηλικιωμένων.
• Να καλλιεργούν στάσεις σεβασμού και διαλόγου.

Διδακτική πορεία:

  1. Εισαγωγή: Παρουσίαση εικόνων και ρητών για τη νεότητα και τα γηρατειά.
  2. Θεωρία: από τις παρακάτω διαφάνειες.
  3. Κατανόηση: Ανάγνωση άρθρου
  4. Δραστηριότητα: Συνέντευξη με ηλικιωμένο συγγενή για τις εμπειρίες της νεότητάς του.
  5. Συζήτηση: Ποια είναι τα σημεία τριβής ανάμεσα στις γενιές; Πώς γεφυρώνεται το χάσμα;

Αξιολόγηση: Γραπτό άρθρο με θέμα «Η αξία του διαλόγου μεταξύ γενεών».

https://latistor.blogspot.com/2015/11/blog-post_17.html

https://www.vlioras.gr/Philologia/Composition/Xasma.htm

https://latistor.blogspot.com/2017/03/blog-post_21.html

https://latistor.blogspot.com/2015/12/blog-post_7.html

https://history-logotexnia.blogspot.com/2018/04/blog-post_14.html

https://schoolblender.wordpress.com/2018/11/10/trith-hlikia/ https://schoolblender.wordpress.com/2018/11/10/xasma-genewn/

About Post Author

evi

Ονομάζομαι Εύη Πεπέ και είμαι εκπαιδευτικός-φιλόλογος-συγγραφέας. Είμαι πτυχιούχος της «Κλασικής Φιλολογίας» του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ) με μεταπτυχιακές σπουδές στις «Επιστήμες της Αγωγής» του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (ΕΑΠ). Επίσης, διαθέτω σεμιναριακή επιμόρφωση στην «Ειδική Αγωγή» του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (ΕΑΠ) και στην Εκπαίδευση Ενηλίκων του Ινστιτούτου Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών του Εθνικού Κέντρου Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης. Εργάζομαι στον χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης (σχολεία & φροντιστήρια) και συνεργάζομαι με τους εκδοτικούς οίκους 24γράμματα (https://24grammata.com/) και Upbility (https://upbility.gr/), ενώ δείγμα της δουλειάς μου έχει αναρτηθεί στους ιστοτόπους: study4exams.gr, lexigram.gr και https://users.sch.gr/ipap/index.htm
Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Previous post ΔΙΑΛΟΓΟΣ
Next post ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ & ΜΟΔΑ