ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ & ΜΟΔΑ

Read Time:54 Second

Τάξη: Α’ Λυκείου
Διάρκεια: 2 διδακτικές ώρες

Σκοπός:
Ο σκοπός του σεναρίου είναι να κατανοήσουν οι μαθητές τη σχέση της ενδυμασίας με την προσωπική και κοινωνική ταυτότητα και να αναλύσουν τη λειτουργία της μόδας ως κοινωνικό φαινόμενο. Μέσω της συζήτησης και της κριτικής σκέψης, οι μαθητές θα προβληματιστούν για την πίεση που ασκεί η εξωτερική εμφάνιση και τη δυναμική της μόδας στην αυτοεκτίμηση και την προσωπική έκφραση.

Διδακτικοί στόχοι:
• Να εντοπίζουν τη σχέση της ενδυμασίας με την ταυτότητα και την κοινωνία.
• Να αναλύουν τη λειτουργία της μόδας ως φαινομένου.
• Να αναπτύξουν κριτική σκέψη γύρω από την πίεση της εξωτερικής εμφάνισης.

Διδακτική πορεία:

  1. Εισαγωγή: Παρουσίαση power point με ενδυμασίες διαφόρων εποχών/πολιτισμών.
  2. Θεωρία: από τις παρακάτω διαφάνειες.
  3. Κατανόηση: Ανάγνωση σύντομου κειμένου για την επιρροή της μόδας στη νεολαία.
  4. Δραστηριότητα: Δημιουργία αφίσας με το μήνυμα «Η μόδα είμαι εγώ – όχι η βιτρίνα».
  5. Συζήτηση: Ποιος αποφασίζει τι είναι “μόδα”; Επηρεάζει η μόδα την αυτοεκτίμησή μας;

Αξιολόγηση: Ανάπτυξη παραγράφου: «Η μόδα εκφράζει ή επιβάλλει;»

Επιπλέον υλικό θα βρείτε στους παρακάτω συνδέσμους:

https://latistor.blogspot.com/2015/10/blog-post_14.html

About Post Author

evi

Ονομάζομαι Εύη Πεπέ και είμαι εκπαιδευτικός-φιλόλογος-συγγραφέας. Είμαι πτυχιούχος της «Κλασικής Φιλολογίας» του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ) με μεταπτυχιακές σπουδές στις «Επιστήμες της Αγωγής» του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (ΕΑΠ). Επίσης, διαθέτω σεμιναριακή επιμόρφωση στην «Ειδική Αγωγή» του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (ΕΑΠ) και στην Εκπαίδευση Ενηλίκων του Ινστιτούτου Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών του Εθνικού Κέντρου Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης. Εργάζομαι στον χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης (σχολεία & φροντιστήρια) και συνεργάζομαι με τους εκδοτικούς οίκους 24γράμματα (https://24grammata.com/) και Upbility (https://upbility.gr/), ενώ δείγμα της δουλειάς μου έχει αναρτηθεί στους ιστοτόπους: study4exams.gr, lexigram.gr και https://users.sch.gr/ipap/index.htm
Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Previous post ΧΑΣΜΑ ΓΕΝΕΩΝ
Next post ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ