ΔΙΑΛΟΓΟΣ

Read Time:1 Minute, 9 Second

Τάξη: Α’ Λυκείου
Διάρκεια: 2 διδακτικές ώρες

Σκοπός:
Ο σκοπός του σεναρίου είναι να κατανοήσουν οι μαθητές τη σημασία του διαλόγου ως εργαλείου επίλυσης συγκρούσεων και διασφάλισης της δημοκρατίας, ενώ ταυτόχρονα να αναπτύξουν τις δεξιότητες τους στη συγγραφή διαλόγου και συνέντευξης. Μέσω της δραστηριότητας και της ανάλυσης, οι μαθητές θα εξασκηθούν στον κριτικό λόγο και την αποτελεσματική επικοινωνία, αναγνωρίζοντας τη δύναμη του διαλόγου στην κατανόηση και επίλυση κοινωνικών ζητημάτων.

Διδακτικοί στόχοι:

  • Να κατανοήσουν τη σημασία του διαλόγου στην επίλυση συγκρούσεων και στη δημοκρατία.
  • Να εξασκηθούν στη γραφή διαλόγου/συνέντευξης και στον κριτικό λόγο.

Διδακτική πορεία:

  1. Εισαγωγή: Εικόνες με διάλογο και μονολόγο – συζήτηση για τις διαφορές.
  2. Συζήτηση στην τάξη: Ορισμός, λειτουργίες
  3. Θεωρία: (από τις παρακάτω διαφάνειες)
  4. Δραστηριότητα: Σενάριο: “Μαθητές και καθηγητές συζητούν για τη χρήση κινητών στο σχολείο” – συγγραφή διαλόγου.
  5. Ανάλυση: Συμπεράσματα για την αποτελεσματικότητα του διαλόγου.

Αξιολόγηση: Παρουσίαση των διαλόγων – ανταλλαγή σχολίων.

Επιπλέον υλικό θα βρείτε στους παρακάτω συνδέσμους:

https://latistor.blogspot.com/2015/05/blog-post_28.html

https://www.vlioras.gr/Philologia/Composition/Dialogos.htm

http://evgeniageorgakopoulou.weebly.com/uploads/3/1/4/8/31483521/dialogos.pdf

http://babis69.blogspot.com/p/blog-page_6319.html

ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΩΝ ΙΔΕΩΝ ΤΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ, ΤΗΝ ΕΞΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΛΟΓΟΥ

About Post Author

evi

Ονομάζομαι Εύη Πεπέ και είμαι εκπαιδευτικός-φιλόλογος-συγγραφέας. Είμαι πτυχιούχος της «Κλασικής Φιλολογίας» του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ) με μεταπτυχιακές σπουδές στις «Επιστήμες της Αγωγής» του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (ΕΑΠ). Επίσης, διαθέτω σεμιναριακή επιμόρφωση στην «Ειδική Αγωγή» του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (ΕΑΠ) και στην Εκπαίδευση Ενηλίκων του Ινστιτούτου Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών του Εθνικού Κέντρου Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης. Εργάζομαι στον χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης (σχολεία & φροντιστήρια) και συνεργάζομαι με τους εκδοτικούς οίκους 24γράμματα (https://24grammata.com/) και Upbility (https://upbility.gr/), ενώ δείγμα της δουλειάς μου έχει αναρτηθεί στους ιστοτόπους: study4exams.gr, lexigram.gr και https://users.sch.gr/ipap/index.htm
Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Previous post ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
Next post ΧΑΣΜΑ ΓΕΝΕΩΝ