ΛΟΓΟΣ

Read Time:49 Second

Τάξη: Α’ Λυκείου
Διάρκεια: 2 διδακτικές ώρες

Σκοπός:
Ο σκοπός του σεναρίου είναι να κατανοήσουν οι μαθητές τα βασικά χαρακτηριστικά του προφορικού και γραπτού λόγου και να αντιληφθούν τη σημασία της προσαρμογής του λόγου ανάλογα με το επικοινωνιακό πλαίσιο. Μέσω της δραστηριότητας και της συζήτησης, οι μαθητές θα εξασκηθούν στη μετατροπή προφορικού λόγου σε γραπτό, ενισχύοντας τις δεξιότητές τους στην παραγωγή και κατανόηση των δύο μορφών λόγου.

Διδακτικοί στόχοι:

  • Να διακρίνουν οι μαθητές τα χαρακτηριστικά του προφορικού και γραπτού λόγου.
  • Να αντιληφθούν τις χρήσεις και την προσαρμογή του λόγου ανάλογα με το επικοινωνιακό πλαίσιο.

Διδακτική πορεία:

  1. Εισαγωγή: Παρουσίαση παραδείγματος ίδιας πληροφορίας σε προφορική και γραπτή μορφή.
  2. Θεωρία: από τις παρακάτω διαφάνειες
  3. Συζήτηση στην τάξη: Καταγραφή χαρακτηριστικών
  4. Δραστηριότητα: Οι μαθητές μετατρέπουν έναν προφορικό διάλογο σε γραπτό κείμενο (άρθρο/ανακοίνωση).
  5. Συζήτηση: Δυσκολίες – μετατροπές.

Αξιολόγηση: Σύγκριση και αυτοαξιολόγηση της μετατροπής.

Επιπλέον ιδέες και πληροφοριακό υλικό μπορείτε να αντλήσετε από τους παρακάτω συνδέσμους:

https://latistor.blogspot.com/2015/09/blog-post_30.html

About Post Author

evi

Ονομάζομαι Εύη Πεπέ και είμαι εκπαιδευτικός-φιλόλογος-συγγραφέας. Είμαι πτυχιούχος της «Κλασικής Φιλολογίας» του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ) με μεταπτυχιακές σπουδές στις «Επιστήμες της Αγωγής» του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (ΕΑΠ). Επίσης, διαθέτω σεμιναριακή επιμόρφωση στην «Ειδική Αγωγή» του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (ΕΑΠ) και στην Εκπαίδευση Ενηλίκων του Ινστιτούτου Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών του Εθνικού Κέντρου Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης. Εργάζομαι στον χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης (σχολεία & φροντιστήρια) και συνεργάζομαι με τους εκδοτικούς οίκους 24γράμματα (https://24grammata.com/) και Upbility (https://upbility.gr/), ενώ δείγμα της δουλειάς μου έχει αναρτηθεί στους ιστοτόπους: study4exams.gr, lexigram.gr και https://users.sch.gr/ipap/index.htm
Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Previous post ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ, ΠΑΡΑΠΛΗΡΦΟΡΗΣΗ, ΥΠΕΡΠΗΡΟΦΟΡΗΣΗ & ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ
Next post ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ